marți, 24 mai 2011

Tura 2 din saga forumurilor

Incet incet am inceput sa ma obijnuiesc ca pe forumuri sunt tot felul de oameni . Si as putea spune ca am facut-o in cunostinta de cauza avand in vedere ca am fost anuntata vezi ca pe forumuri mai mult se dau pareri decat chestii concrete . Aniwhy intrand azi pe unul din forumurile pe care le mai accesezam dat peste un topic destul de interesant , de care eram interesata si care era oarecum legat de ceea ce mai intrebasem eu intr-un topic . Fata salon din fire am dat sa raspund postarii si am dat si din raspunsurile pe care le primisem la subiectul meu . Am mai adaugat si niste inoformatii aflate in facultate care aveau legatura cu ceea ce spusese persoana in cauza si am inchis . La vreo ora doua dupa aia vad raspuns la ceea ce am spus iar doamna in cauza ma ia cu doamna draga si cu un ton de tulai doamne cine sunt eu si cate informatii am eu si ce proasta iesti tu . Ok bine tata . N-ar rost sa ma enervez dat fiind faptul ca am mai dat de persoane mai a dracului ca tine si dat fiind faptul ca mi-am vazut id-ul pe un blog dar ..... Astia de pe forum si-au bagat niste reguli destul de ok din punctul meu de vedere si pareau dispusi sa le respecte . Printre altele si atitudinea oamenilor pe forum . Dar pana acum nu le-au respectat . 2 . Am gasit o postare cu informatii similare cu ce am dat eu . Deci de ce nu pot sa imi dea dreptate direct ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu