marți, 24 mai 2011

Pe asta macar a nimerit-o

Nu imi place sa vorbesc despre altii in blogul meu ( sau ma rog creat de mine ) sau sa arunc cu rahat in ceva dar mi-a placut o chestie . Este o tipa ce scrie pe un blog destul de nasol despre niste lucruri , intra pe forumuri ia de acolo postari si le rastalmaceste si alte lucruri asemanatoare . Nu zic ca face bine ce face dar mi-a placut o postare de-a ei destul de noua . O cocoana cauta un job pe un forum , cerea sfaturi dat fiind ca era de alta religie . Din pacate intrasem in contact cu doamna respectiva , ii stiu povestea , am mai ajutat-o cu bani . Dar tipa a inceput sa ceara bani sau credit la telefon desi sunt o amarata de studenta . Problema mea cu dansa a fost si e ca ok te ajut cu bani dar cand pot si cand vreau . Nu imi place sa mi se bage mana in buzunar . In plus ca studenta in seamna ca nu am atatia bani . La postul cu jobul la inceput aveam dubii ca e aceeasi persoana care imi cerea bani dat fiind ca nu postase foarte multe lucruri pe forum . Dar la un moment dat a inceput sa spuna ca e din X loc , ca e casatorita dar ca statul roman i-a refuzat sotului viza , ca are copii de crescut si alte lucruri care se potriveau perfect cu ce mi-a spus doamna cu banii . Deci am zis gata e aceeasi tipa . Cand madam cu blogul a scris de postul de pe forum toata lumea a sarit pe ea . Aveau dreptate sa sara pe ea pentru alte posturi dar aici tipa avea dreptate . Cucoana cu banii mi se pare cu doua fete . Imi venea sa postez ceva si pe forum dar mai bine se convnge fiecare . M-a facut sa rad ultimul post la acel topic cum o gagica a vrut sa o ajute . Tata bafta multa . Dar in momentul in care o ajuti o sa ceara mai mult . Si daca nu ii dai incepe sa iti lase oflinuri , commenturi si sms-uri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu