miercuri, 4 mai 2011

Cand totul merge prea bine ceva ceva tot trebuie sa se intample

Toata saptamana mi-a mers bine . Adica cel putin nu aveam motive sa ma plang . Pana azi . Cand am venit acasa si dau iar de scandal . Evident . Si capul imi bubuie de imi explodeaza . Colac peste pupaza o gagica a simtit nevoia sa ma sune acasa sa dezbat politica cu ea . Mama draga incet . Avem vreme . Ti-am dat si un site cu o conferinta pe politica . Ai ce face vreo 2 zile lasa-ma sa ma pun pe picioare . Cel mai naspa mi-e ca imi mergea prea bine . Mi-am luat nasul la purtare . Nu am castigat bani sau averi dar am rezolvat niste probleme la facultate , mi-am comandat niste carti ( una dintre ele o dadusem cuiva in speranta ca pot sa mi-o cumpar cat de curand dar deabea acum dupa vreo jumate de an am putut sa mi-o iau din nou ) . Chestiile astea mi-au ridicat moralul . Si dintr-o data tipete urlete si din nou moral la nivel minim . Dar macar mi-a prins bine sa postez , sa vorbesc cu monseur . M-am mai calmat . Thanke pt existanta blogului .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu