marți, 17 mai 2011

Si cand ai nevoie de liniste atunci se mai gaseste cate unu

Eu una nu mai inteleg un lucru daca ii zici unui om ai rabdare sau pleaca si el alege sa ramana de ce iti mai face capul calendar . Mai ales cand ai examene de dat ? Cel mai dureros e cand persoana in care ai incredere , caruia ai avut curajul sa ii spui mai mult decat suficiente lucruri face exact chestia asta . Am examene , am promis ca o sa port niste discutii dupa , dar persoana in cauza nu are rabdare . Evident am ajuns sa ne certam din nou , sa ne inchidem telefoanele si pentru ce ? Pentru ca am examene si nu am nevoie de tensiune acum . ok poate pesoanele de langa noi au nevoie de atentie , de orice . Dar ce e asa greu sa fie viceversa ? adica ok inteleg ca persoanle de langa noi pot fi dependente de noi da pana unde ? si de ce nu vor sa inteleaga ca ok acum am examene , am nevoie de liniste si pace . De ce nu poate sa fie viceversa ?ma obsedeaza la culme . SI ma irita la culme

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu