joi, 8 septembrie 2011

Macar am scapat de o nebuna

De mult timp nu am mai postat ceva pe blog iar povestile mi s-au adunat . Incepand cu o poveste mai veche tin sa aduc in atentie faptul ca am scapat de nebuna cu proiectul . Bine fara voie dar a dat inapoi . Ma suna de nspe mii de ori pe zi inclusiv noaptea de parca eu nu aveam nimic mai bun de facut decat sa stau cu telefonul in mana si ca orice om normal la un moment dat nu i-am mai raspuns . Voiam sa am si eu putina liniste sa invat plus sa nu mai punem in calcul milioanele de probleme pe care le aveam . Proiectul era interesant dar nu era prioritatea mea numarul unu . Si ma trezesc la un moment dat cu un mesaj pe telefon de la tipa in cauza spunandu-mi ca vezi doamne am era pacat ca m-am oprit sa vorbesc cu ea si sa lucrez la proiect . Si asta desi am rugat-o de nu stiu cate ori hai sa o lasam pe mai incolo , ma refer la proiect . Nu pot sa fac acum si in plus avem nevoie de o gramada de ajutor . I-am dat mesaj inapoi sa ii spun inca o data ce aveam de spus dar nu m-a mai cautat . Si adevaraul e ca ma bucur extrem de mult . Nu imi place sa lucrez cu oameni care nu iti respecta timpul si spatiul personal .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu